Ćwiczenia na piłce na pośladki

Pobierz

Takie ćwiczenie świetnie działa na wewnętrzną część ud.Ćwiczenie pośladków na piłce gimnastycznej Połóż się na boku.. Wytrzymaj 3 sekundy, wróć do pozycji wyjściowej.. W tym filmiku pokazuję 3 ćwiczenia, które kształtują Twoje pośladki, wysmuklają mięśnie nóg i wzmacniają Twój brzuch.. Następnie wyciągnij przed siebie prawą rękę wyprostowując jednocześnie i unosząc do góry lewą nogę.. 4 serie po 8 powtórzeń są odpowiednie, aby wyczuć mocno pracę pośladków.Trzymaj tułów sztywno - nie garb się i zaciskaj mięśnie pośladków z całej siły.. W .Trening polega na przysiadach połączonym z oburęcznym turlaniem piłki w przód i w tył.. Następnie zrób wypad w przód, unieś również dłonie.Kolejne ćwiczenie na brzuch jest nieco trudniejsze.. Możesz zwiększać ich ilość w zależności od formy.. Zanim przejdziemy do dokładania obciążenia musimy mocno wyczuć pracę pośladków, jak i mięśni core, aby nie obciążać grzbietu.. Jednocześnie pochyl tułów lekko do przodu, z wyciągniętymi na wprost rękoma.. Pamiętaj o tym, by do podnoszenia się wykorzystywać mięśnie pośladków.Sep 15, 2021Krótki ruch w tym ćwiczeniu ma za zadanie zaangażować mocno górną część pośladka, korzystając z jego maksymalnego spięcia w pozycji koncentrycznej.. Następnie zacznij prostować nogę i przenosić ją do tyłu najdalej, jak się da.. Pozycja rąk powinna być wygodna, ale dla utrzymania równowagi rozsuń je.4 days agoPoniżej przedstawiam kilka ćwiczeń z piłka gimnastyczną (fitball)..

Te ćwiczenia są na prawdę skuteczne.

Następnie wyciągnij.. Zobacz poradę Ćwiczenie pośladków na piłce gimnastycznej Klęknij przy piłce.Kolejna odsłona ćwiczeń dla kobiet w ciąży.. Wykonaj kilka powtórzeń i zmień nogę i rękę.. Wykonaj 3 serie na każdą nogę.. Zacznij od stania w pozycji wyprostowanej.. Unieś lewą nogę wyprostowaną w kolanie, jednocześnie podnosząc tułów w górę.. W leżeniu na brzuchu wyciągnij przed siebie ręce, trzymając obiema dłońmi piłkę lekarską.. Możesz też wyciągać je naprzemiennie.. Wypady z hantlami - stań w pozycji wyprostowanej, z rękami ułożonymi wzdłuż ciała.. Wznosy nóg w leżeniu na piłce Połóż się na piłce, tak aby było Ci wygodnie (ale najlepiej, żeby była pod brzuchem).. Ułóż ją między plecami a ścianą i wygodnie się na niej oprzyj.. Powtórz 15x na każdą stronę.. Zaciskanie piłki - w pozycji leżącej umieszczamy zgięte w kolanach nogi na bokach piłki i rytmicznie próbujemy je zacisnąć (jakbyśmy chciały zbliżyć je do siebie).. Patrz przed siebie.. Mają ogromny wpływ na mięśnie głębokie naszego układu ruchu.Mocno wypinając pośladki, zrób przysiad typu squat.. Wystarczy spędzić z piłką gimnastyczną kilka godzin w tygodniu a efekty pojawią się same.. Następnie, prostując prawą nogę, wyciągnij wyprostowaną lewą nogę za siebie.. Oprzyj się mocno na ramionach i oderwij stopy od podłogi.Ćwiczysz nie tylko pośladki, ale też mięśnie nóg i brzucha..

4 Oprzyj się na piłce, tak jak na zdjęciu.

Potem napnij brzuch i pośladki i zegnij kolana pod kątem 90 stopni, tak jak przy ćwiczeniu na kręgosłup.. Rozstaw stopy na szerokość barków lekko wysuwając je do przodu.Aug 27, 2021Ćwiczenia na pośladki - Wymach nogi na piłce Połóż się na brzuchu na piłce do ćwiczeń, dłońmi opieraj się o podłogę.. Przejdź do wykroków tylnych na piłce, możesz wykonać wykroki przednie z taśmami.Nov 26, 2020Dec 6, 2021Oto przykładowe ćwiczenia na ładne pośladki i uda: Wykopy w tył na stojąco - w pozycji stojącej podnieś nogę, ręce ustaw przed sobą.. Na początek zacznij od mniejszej ilości.Mar 19, 2021Zmień stronę.. Wróć do pozycji wyjściowej i powtórz ćwiczenie na drugą nogę.. Ćwiczenie nr 2: Przysiady z piłką Jeśli dopiero zaczynasz ćwiczyć pośladki, piłka może pomóc ci w utrzymaniu równowagi.. Podnosząc się, wypchnij biodra to przodu i wyprostu nogi.. Następnie wyciągnij ręce do góry i zacznij wykonywać skręty tułowia.Ćwiczenia na piłce SISSEL 65cm.. Wiem, że jest drogi i nie każdy może sobie na niego pozwolić, dlatego zaznaczam, że większość ćwiczeń z powodzeniem można wykonywać na podłodze, ze stepem, a nawet schodkiem zbitym z desek (byle stabilnym :)).. Wznieś całą nogę wyprostowaną w kolanie.. Skrzyżuj przed sobą ręce, a między nogi włóż piłkę..

4.Ćwiczenia na pośladki rozpocznij od przysiadów na prostych plecach.

Ćwicz naprzemiennie przez minutę.. Utrzymaj napięcie brzucha, aby ustabilizować i unieruchomić odcinek lędźwiowy kręgosłupa.. Kilkanaście przysiadów w serii wystarczy.. Stań przed piłką i połóż na niej jedną nogę, opierając na goleń lub na czubki palców.. Nazywam się Magdalena Kucharska i jestem trenerem personalnym i instruktorem fitness, pomagam innym kobietom i ni.Ćwiczenia na uda i pośladki (z piłką bosu lub bez) Mój ulubiony przyrząd do ćwiczeń po raz kolejny.. Zrób 3 serie po 5 powtórzeń na każdą stronę.. Wróć do squata i powtórz to samo na drugą stronę.. Ćwiczenie z piłkąJun 3, 2022Trzymając ciężarki w rękach, obniż tułów w stronę podłogi i patrz przy tym prosto przed siebie aby zachować proste plecy.. Pilnuj, by zachowywać równowagę oraz aby pozycja w dole była jak najniższa.. Przednią nogę trzymaj prosto, a także kontroluj plecy, aby uniknąć niepotrzebnego zgięcia lub nachylenia..


wave

Komentarze

Brak komentarzy.
Regulamin | Kontakt